Doa Jodoh Di Mekah

Bukit ini dipercaya sebagai tempat mustajab meminta jodoh 7 mar 2017 ternyata ada lho tempat ijabah ketika berdoa. Di depan kaabah di satu subuh saya teringat doa doa berkenaan lalu saya buka dan baca doa doa yang minta dibacakan di tanah suci.

Neelofa Mahu Doa Bertemu Jodoh Di Mekah
Neelofa Mahu Doa Bertemu Jodoh Di Mekah

Pengasas Valet Doa Ke Makkah Lunas Kiriman Doa Semasa Mstar
Pengasas Valet Doa Ke Makkah Lunas Kiriman Doa Semasa Mstar

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Aku rasakan meminta orang mendoakan di tanah suci mekah adalah salah satu cara yang baik untuk hajat.

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Doa jodoh di mekah. Saya kata pada isteri saya yang saya nampak dia disebelah kaabah semasa saya disana dan lepas saya lihat ketika itu saya berdoadapat macam itu pun jadiklah. Simak rukun yamani dan hajar aswad mekah jangan ragu untuk memanjatkan doadoa terbaik termasuk doa tentang jodoh insyaallah ijabah. Doa termakbul di hadapan kaabah apa khabar semuanya.

Kalau sakit tak apa. Doa pasangan kekal jodoh assalamualaikum di sini saya ingin kongsikan satu doa yang sangat berguna kepada mereka yang ingat mendoakan kesejahteraan hubungan diantaran lelaki dan perempuanramai yang tidak mahu hubungan seperti hubungan suami isteri menjadi rengang atau pun yang lebih teruk dicerai mintak jauh. Setakat ni dengan izin allah kebanyakan doa yang dibaca di situ telah dimakbulkan allah.

Vivanews berhaji atau umrah di tanah suci jangan lewatkan berdoa di tempat tempat mustajab di mana doa tidak akan ditolak allah swt. Karena allah menjadikan segala sesuatu di dunia ini berpasang pasangan. Pada 20 mei 2014 seorang anak lelaki dilahirkan.

Itu sebagai ujian untuk hapuskan dosa dosa kecil kita. Itu adalah isi utama doa yang aku kirim. Seseorang disarankan hendaknya bersungguh sungguh berdoa di tempat tempat ini.

Biasanya kalau ada sahabat saya yang pergi menunaikan umrah saya akan kirimkan doa untuk didoakan di hadapan kaabah. Sebab doa yang paling mustajab dibaca adalah doa di depan multazam iaitu antara pintu kaabah dan hajarul aswad. Lalu saya bacakan doa sambil sesekali mata menjeling kaabah mengharapkan semua permintaan yang dipinta allah makbulkan.

Alhamdulillah aku dapat juga biasiswa walaupun ada masalah pada awalnya. Yang penting kita kena sentiasa bersangka baik dengan allah. Sebab kita tak tahu apa sebabnya sesuatu benda tu terjadi pada kita.

Aku harap sihat sahaja in shaa allah. Selain doa mohon diberikan kesehatan dan kemudahan rezeki buat seluruh keluarga besarnya zaskia juga berdoa dientengkan jodoh. Kata ustazah ada tempat2 di dalam masjidil haram ini yang doa dimakbulkan.

Dipendekkan cerita selepas balik dari mekah 3 bulan kemudian saya berkahwin dengan orang yang saya kenal baru seminggu dan terus ajak kahwin. Doa minta jodoh banyak sekali di dunia laki laki maupun perempuan yang belum ketemu jodohnya. Jadi saya mohon lah doa lagi pasal jodoh.

Padahal berpasangan atau berjodoh adalah salah satu sunnatullah. Kata ustazah 20 rahmat diturunkan bagi orang yang melihat kaabah. Selain itu aku juga minta doa dipermudah urusan belajar dan mendapar biasiswa.

Yale University Library
Yale University Library

Doa Makbul Untuk Mohon Jodoh Hadzrincom
Doa Makbul Untuk Mohon Jodoh Hadzrincom

Ainuldzuhacom Doa Suami Ketika Di Mekah
Ainuldzuhacom Doa Suami Ketika Di Mekah

تفسير القران للسعدي 1
تفسير القران للسعدي 1

إلنشاء الطليب يف كتاب تزكية النفوس ألمحد فريد ا كالم دراسة
إلنشاء الطليب يف كتاب تزكية النفوس ألمحد فريد ا كالم دراسة

Alqasas Instagram Posts Gramhocom
Alqasas Instagram Posts Gramhocom

Walk On Wings Tread In Air Doa Memang Makbul Kat Mekah Je Ke
Walk On Wings Tread In Air Doa Memang Makbul Kat Mekah Je Ke


0 Response to "Doa Jodoh Di Mekah"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel